Påsklov

Denna veckan har barnen påsklov. Idag for jag , barnen och deras goa mormor ut till en ön och njöt vid havet. Lite kallt men så underbart. Fika och mys. O så trampade både barnen igenom o blev blöta, såklart. =)
Hem o byta om och nu få upp värmen.
Ikväll bär det av till sista påskfirandet.
 
Imorgon blir det andra besöket hos habiliteringen. Denna gången ska tösen vara med. Spänd förväntning.
Nu i början ska vi bara lära känna varandra. Dom ska få en bild utan tösen och även av oss som familj. För att kunna hjälpa oss så bra som möjligt. Känns kanon.
 
Imorgon ska faktiskt jag o sambon iväg utan barn. De ni! Va längesen. Vi ska på föreläsning. Markus Torgeby. Löparen som nyss släppte boken Löparens hjärta. Längtar så.
Han verkar så vettig och jordnära.
 
Kram på er
 
1 Anonym:

skriven

Låter som ni har det mysigt! ❤️ Och Torgeby hade jag velat höra, läste hans bok i fjol den här tiden å blev sååååå fascinerad. Och de platser han är på i Jämtland är inte så långt härifrån vilket förstärkte vetklighetskänslan. Kramar!!!!

2 Anonym:

skriven

Det var jag Therese Sockenvägens söta/ lurans.bligg.se

3 Therese Bjärstig:

skriven

Visst rapporterar du om vad du tyckte om föreläsningen, är ju sååå nyfiken ;-d KRAMAR <3

4 Anonym:

skriven

Tittar bara in och önskar er en fin helg ❤️ Är äntligen på benen igen så jag hoppas på fint väder så man kan ut och njuta i helgen. Kramar

Kommentera här: