På väg tillbaka

Hej på er allesammans.
Nu är jag tillbaka på denna bloggen igen. Efter mycket velande hit och dit så har jag flyttat hit från min gamla blogg som jag har haft sen 2006. Anledningen kortfattat är pga mina barn som börjar bli stora och att nu ska jag ha denna blogg för att kunna skriva av mig på ett annat mer öppet sätt.
Jag hoppas att ni som följde mig på andra bloggen önskar följa mig här istället.
 
Ja designen på denna blogg är ju ett rent h-lvete! Blogg.se krånglar så. Jag kan inte byta ut alla bilder i headern osv. Tips någon?
 
Nej nu ska jag filura vidare lite här inne och se om jag får ihopa de.
 
Kram på er.
1 Mariahusetfullt:

skriven

Hej,
Så kul att du har en blogg. Klart att jag kommer titta in hos dig regelbundet. /Maria husetfullt

2 Therese Bjärstig:

skriven

Det spelar ingen roll vart du bloggar vännen - jag följer dig ändå <3 Och förstår hur du resonerar - du är klok du! Ha nu en underbar dag fina du! KRAMAR och KRYA PÅ

Kommentera här: