Vabbruari






Kikar bara in lite snabbt för att uppdatera er om läget. Än har jag inte  slutat blogga. Men vabbruari har slagit till rejält. Båda barnen har varit hemma hela veckan o ikväll kom även febern till mig. Jag som skulle ge mig ut på veckans andra löppass.
Men men, nu blir det film i löparkläderna ( ja jag hoppades att de va inbillning in i det längsta) morgonrock o två täcken. 

Kram på er

1 Fröken M:

skriven

Krya på er allihop !!
Kram

2 Therese Bjärstig:

skriven

Nej inte du med <3 STORA KRYA på kramar till dig, vila och hämta ikapp i helgen <3 KRAMAR

3 Therese Bjärstig:

skriven

Tittar bar in och lämnar en kram, hoppas ni fått vila, mysa och kryat på er i helgen <3 Här vräker snön ner, så snart måste jag ut och skotta igen! KRAM

4 Cissi:

skriven

Stackars! Krya på er!

5 Therese Bjärstig:

skriven

Hoppas så att det börjat gå åt rätt håll, men var själv däckad länge och känner ännu av sista feberomgången... Lämnar många varma krya på kramar och önskar dig och de dina en fin helg. Koppla av, känn ingen stress och a det lugnt med träningen tills du är helt återställd <3 KRAM

6 Fröken M:

skriven

Heeeej ! Hur mår ni ?
Jag blir lite orolig när det inte kommer upp några nya inlägg !
Kram

Kommentera här: