Måndagslistan


Ja idag är det måndag. Vilket innebär måndagslistan.
Idag är jag extra tacksam/glad över:

👍 Tösen kom hem från sin pappavecka.

👍 Idag har jag fått lyckan att umgås med barnen hela dagen då tösen tyvärr är sjuk. Vi har fått rå om varann iaf. Man får se det positiva även i det negativa.

👍 Vi fick en mysig pyssel & ritstund tillsammans innan maten.

👍 Arbetsterapeuten var här i eftermiddags för att utvärdera tösens test av kedjetäcke. Vi fick behålla det. Tjoho!! Lycka när nattningen numer tar högst 30 minuter o inte 3 timmar.

👍 Sambon sa att han inte jobbar kväll på 6 veckor!!! 

👍 Älskar boken Leva o har redan fått mycket hjälp av den.

👍 Läste nyss att Tomas Järvheden släpper en bok i mars. Om familjelivs sidan. Spännande.

👍 Ikväll fick jag och sambon avnjuta en härlig föreställning som barnen hade komponerat ihopa helt själva . Det är lycka de. Speciellt när jag vet hur jobbigt det är för dottern att göra sådana saker. ❤️

Skriv gärna måndagslista själva. Kommentera här så jag hittar in till er o kan läsa.

Kram
1 Therese Bjärstig:

skriven

Vilken mysig måndagslista, det är så viktigt att fokusera och lyfta det positiva <3 Trist bara att tösen är sjuk, hoppas hon kryar på sig och att ni får en mysig dag trots allt. Massa kramar <3

Kommentera här: