Tisdagsmys



Idag när barnen var lämnade på dagis/skola så drog denna trötta mamman ut på ett backpass i skogen. I helgen fann jag nämligen en rolig backe när vi var ute och promenerade hela familjen. Så tanken idag var att springa de 3 km till skogen leta upp backen och dra ett par repor där och sen springa de 3 km hem igen. Hmm... Väl i skogen sprang jag vilse, fann inte backen någonstans. Alla andra jäkla backar. Men inte den lååånga jobbiga jag ville åt. Så jag fick ta en annan backe o köra tre intervaller. Mer hann jag inte då tiden runnit iväg för mig. 
Hem och ducha snabbt för att sen fara iväg till havet med min fina mamma hela fm o middagen. Åh vad vi njöt. Först gick vi en runda med deras goa "nya" hund och sen slog vi oss ner vid havet o fikade och njöt några timmar. 
Denna energin behövde jag idag. Men den e redan borta igen pga en envis jäkel i min närhet. Men men mer om de en annan gång. Fy fan för energitjuvar.
Men för övrigt så har det varit en underbar dag. I naturens tecken. 

Kram på er

1 Cissi:

skriven

Vilka häliga vårbilder

2 Therese Bjärstig:

skriven

Det lät härligt, löpning och tid vid havet med din mamma ❤️ Mindre kul med energitjuven. Sådana går bort!!! Varmaste kramarna till dig!

3 Cissi:

skriven

Skönt när man kan klippa, i vårt fel är det familj/släkt så lite svårt att klippa kontakten, tyvärr... men ska nog ta upp det lite lagom diskret snart igen... :/
Hoppas allt är bra med er

4 Therese Bjärstig:

skriven

Tack för din omtänksamhet Goa du, det värmer ❤️ Hoppas det vänt nu så jag får ork att prioritera och ta hand om mig skälv, förfallet är totalt... Kram

5 Therese Bjärstig:

skriven

Kikar bara in å lämnar en kram ❤️

6 Therese Bjärstig:

skriven

Tittar in och önskar dig en fin vecka, hoppas ni har det lika soligt och vackert som vi har, blir nog middag ute på altanen senare då jag hämtat barnen. OCh så bara tre dagar innan det blir helg igen, känns toppen! KRAMAR

7 Therese Bjärstig:

skriven

Visst är cykel skoj?! Cyklade några mil i dag men har så ont i rumpan trots extra ciliconskydd på sadeln.... Hoppas solen skiner på dig och du njuter av en fin dag! Kram!

Kommentera här: