Långpass i sikte

Ja om en timme händer de. Efter ett par veckor av uppehåll pga sjukdom o operation utav sonen så är det åter dags igen för långpass.
Magen är nervös o jag likaså. Vågar aldrig äta något innan. Inte när jag springer med en bekant iaf. Är de jag själv så kan man ju ta närmsta träd, men med sällskap?! Nej tack! Där går min gräns iaf. Ha ha

Sen blir det utedag för hela slanten. Buskar i våran lille trädgård ska bort o friskluft ska intas.
Kanske tillochmed en grillad korv.
 
Vi åt grillat igår kväll. Grillad ytterfilé. Åh va gott!! 
I förrgår gick jag o sonen in till grannen och umgicks lite då sambon jobbade kväll/natt. Så mysigt. Så lätta människor, precis som vi. Behöver inte bli så himla komplicerat bara för att man umgås. Härliga människor och jag är så glad och tacksam över att jag fått lära känna dessa underbara människor. Vissa klickar man med direkt så är det bara. 
Nej man får väl kliva ur sängen. 

Kram på er 
1 Träningsblogga - Ida:

skriven

Låter härligt alltihop!
Särskilt långpasset :D

2 Therese Bjärstig:

skriven

Gick passet bra? Jag var sugen att ta mig ut i går, men blev aldrig av, inte heller i dag då jag inte har M hemma, men i morgons SKA jag ta mig ut dagtid tänkte jag för fartlek/intervaller, tror det är det som behövs för att det ska lossna tempomässigt för mig... KRAMIS

Kommentera här: