Dag 11 Testagram

 
Fick ett sms igår att ett brev var skickat till mig från Testagram?
Och mycket riktigt idag kom ännu ett sms, om att det nu väntade ett paket på mig i våran matvarubutik.
Testagram? Hmm, har en svag aning om att jag ville testa det , men att jag gått in och anmält mig det minns jag ej. Märkligt. Men men, minnet är ju inte vad det borde vara. 
Tänkte passa på att svänga inom affären nu efter att jag hämtat upp mina barn. 
Ikväll står det ridning på schemat. Ja dock inte för mig utan för tösen min. En något nervös mamma. Ha ha
Men de kommer med mammarollen har jag märkt. 
 
Nu är det dags att gå, spänd på paketet är man allt. 
Återkommer.
 
 
1 ♥ Sojka ♥:

skriven

Åh kul med paket! :D

2 Life of Johanna:

skriven

De skall vara riktigt bra de sägs det! Hoppas du blir nöjd :)

Kommentera här: