Presentation

 
Förlåt.
Kom på att det kanske är på tiden att göra en presentation utav mig. Inte bara tjöta på.
Jag är en tjej i sina bästa år. Ha ha (nyss fyllda 32 år) Lever tillsammans med min fantastiska sambo och mina två underbara (oftast) barn i en radhuslänga. Jobbar på ett rätt slitsamt jobb . ( Lokalvårdare , ja städerska ) men det är ett jobb iaf. Älskar mat, tyvärr socker oxå. Men det som är min stora passion här i livet förutom familjen såklart det är löpning. Älskar att springa. Började 2012 för att komma iform efter sonens födsel. Men jag blev fast. För tillfället har jag löpförbud pga sjukdom, men snart så.
Trots många sjukdomar och motgångar här i livet så försöker jag att alltid tänka positivt och tänka framåt.
Tur min familj är likadan.
 
 
 
 
1 Cecilia RockBabe Kärvegård:

skriven

Det där med löpning har jag aldrig fastnat för. Däremot har jag varit en riktig sockerälskare.
Men i Maj 2012 fick jag diagnosen Diabetes Typ2 så sen dess är det sockerförbud för mig.

Tack för besöket inne hos mig.

Önskar dig en suverän kväll!

You Rock!!!

2 Life of Johanna:

skriven

Tack snälla du! :) Det känns helt underbart :)

Hoppas du snart blir kry så du får börja löpträna igen! :)

Kommentera här: