På mitt nattduksbord

 
Ett nattduksbord säger en hel del om en person.
En personlighet speglas mycket där på detta lilla, men ack så betydelsefulla bord.
Så nu tänkte jag dela mitt nattduksbord med er
 
 
 
Då ska vi sätta tänderna i bilden och gräva fram lite information om mig. 
Nå, vad ser vi på bilden?
 
Ett robust gammalt vitt nattduksbord med en sketatung marmorskiva högst upp.
Ja detta bord ärvde vi av sambons fina farmor. Enkelt och vackert. Lite shabby chic likt, ja jag vet såååå ute.Ha ha. Men jag älskar den stilen. 
 
Är man riktigt uppmärksam ser man knoppen som hjärtat hänger på, det är en ängel på glasknoppen. 
Hjärtat även det lite shappy chict. Glasknoppen fann jag i en sådan butik och förälskelsen var total. Jag samlar nämligen på änglar. =) Älskar änglar.
 
Glasögon
Jahopp då kan man konstatera att jag ser dåligt. Inte riktigt illa, än. Men tillräckligt för att behöva dom.
 
Söt romantiskt lampa i spets
SHABBY CHIC!! 
 

Tulpaner i vas
När jag var sängliggandes förra veckan fick jag fina blommor av älskade mamma o "pappa"
för att bli på bättre humör. Att dom nu har dött och borde ha slängts men ändå står kvar kan beskriva min lite slarviga sida. =)
 
Polkagriskäppen som hänger i blomvasen 
Den skvallrar om den otroligt empatiska och underbara son som jag har. Han tycke synd om mig när jag varit sängliggande så länge så han övertalade pappa sin att han skulle få "pynta" inne hos mig. Det var inte bara denna fina stång jag fick att titta på. Nejdå sonen han drog även fram julgransglittret och lindade in både nattduksbordet, elementet, gardinstången och tv:n! =) Det värmde en febrig mamma. Enda anledningen till att glittret är borta måste jag erkänna är att julpyntet åkt upp på vinden igen.
 
Tidningarna 
Mina älskade tidningar. Vad handlar dom om?
Jo LÖPNING såklart. Min "BIBEL" som jag kallar den Runners World & den nya bubblaren Spring 
Båda två jätte bra tidningar som jag varmt kan rekommendera. Bloggtips, en av Runners Worlds skribenter 
 
 
Det var allt som fanns på mitt nattduksbord. 
Vad finns på ditt?
 
 
 
 
 
 
 
Tidsinställt inlägg då jag planerar att spendera dagen tillsammans med min underbara familj.
Trevlig Lördag 
 
 
1 Mia:

skriven

Åh tulpaner på nattduksbordet! Det ska jag ta efter :) Ljuvligt!

2 Hanna Karlsson:

skriven

Mitt nattduksbord är inte lika fint.... :-)

Kommentera här: