Mitt Stall

 
Låt mig stolt presentera mitt stall. Mitt skostall. =)
 
Mina älsta som inte används längre ,men som jag ej kan släppa taget om. Med dessa slog jag många PB, jag sprang min första mil och min första  halvmara (inofficiell) och mycket mycket mer. Sådana vänner slänger man inte bara bort. 
 
 

De andra som jag springer i nu. Eller ja när jag inte är sjuk. Det är dessa sköningar. Rätt nya för mig. Inte riktigt insprungna ännu. Asics GT 2000
 
 
 
Sen mina Icebugs som jag bara hunnit använda en gång iår. Känslan när man kan springa obehindrat på blank is, den känslan är fantastisk. Det känns som ingen kan stoppa en no matter what! Mäktigt!
 
 
 
Mitt allra senaste inköp. Salomon Speedcross.
De är så pass nya att jag inte hunnit testa dom än! Jag såg dessa på rean och kunde inte släppa dom. Fanns ett par kvar I MIN STRL! Det stod ju skrivet på dom att dom var mina! Inte sant?! Sen att de var 50 % off på priset de var inte helt fel heller. Mina snyggingar! Längtar efter att testa dom. 
 
 
 
Sitter här med världens löpabstinens. Vill bara ut och springa. Om så bara några få km. Men snart så. Snart. Hoppas jag.
 
 
 
1 Mathias:

skriven

Du saknar ju merrellerna.

2 anneliten:

skriven

Men vilka rena skor!

Jag har levt i princip utan socker (äter frukt och så) i 14 månader. Min motivation är att inte vilja bli diabetiker av en kortison-behandling jag genomgår. Har försökt sluta med socker förr och aldrig lyckats. Allt sitter i motivet. I alla fall för mig. Lycka till!

Kommentera här: