Mitt livs utmaning

Jag har insett att jag behöver en förändring, En förbättring. Min kropp blir bara sämre. Jag åker på fler och fler sjukdomar och skit. Jag är bara 32 år (nyss fyllda) men har en sjukhusjournal tjockare än många 80 åringar har kan jag lovar er. Så det är dags!
 
Jag kommer att berätta lite mer ingående allt eftersom om mina sjukdomar och åkommer. 
Men en snabb genomgång gör jag här. Jag har astma, allergi, opererats i huvudet 1997 för en tumör, 2003 fick jag diagnosen epilepsi, 2009 utreddes jag för crohns eller ulcerös kolit, men pusselbitarna föll aldrig helt på plats så därav min IBS diagnos, 2010 fick jag ngn reumatisk åkomma osäkert än vilken, 2013 kom min första lungpropp, 2014 min senaste , men även en lungsäcksinflammation som vägrar ge med sig.
Så där. allt på pränt. Men var inte orolig. Detta kommer inte bli en sjukdomsblogg i tyck som om mig anda.
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv!
Once and for all!
 

Kommentera här: