Mitt hjärta bankar för....

 
LÖPNING!! 
Och allt som hör löpning till. Är en sån löparnörd så ni anar inte.
Nu inför julen så köpte jag och sambon en ny garderob. En stor fin vit sak. Med tre dörrar. 
Vi köpte den till VÅRA LÖPARKLÄDER, ja skor och andra attiraljer är oxå välkomna. Bara de är löprelaterat. ha ha. Detta är inget vi säger till vem som helst. Inte många som förstår. Eller rättarsagt så tycker dom flesta att vi är rätt tramsiga antagligen . Men det struntar vi i. Jag är så glad att jag har just den sambon som jag har. Att han är lika tränings och löparnördig som mig. Som jag njöt den kvällen då vi kunde "flytta in i" garderoben.
Våra vardagskläder trängs i en stor allgarderob, ja sån man går in i. Ja tro nu inte en sån lyxig walk in closet utan en mer sån liten skrubbliknande sak som finns i lägenheter. Där trängs vardagskläderna. Medans våra som vi tycker FIN kläder, ja löparstassen dom hänger fint och luftigt.
 
Jag har fotat såklart. Håll i hatten.
 
 
Med änglavingar såklart. 
(mer om det sen)
 
 
  Min sida av hängdelen. Hmm viss färg regerar.
 
 
Mina  övriga träningskläder
 
Blir glad ända in i själen av detta. Ha ha... men sån e jag.
 
 
 
1 Ida:

skriven

Haha, förstår PRECIS!!! :)
En sådan garderob vill jag också ha.

2 Cecilia Mattsson:

skriven

Nu blir jag lite avis,en sådan vill jag också ha :) Kanonfint!!

Kommentera här: