Lathet

Jag är så besviken på mig själv. Andra dagen som jag stänger av larmet 5.00 o missar en löptur. Skäms!! 
Åker hemifrån till jobbet 6.15 så ska jag springa måste de bli senast 5.00 .
Men latheten har tagit över två dar i rad. 
Hur kommer ni upp om mornarna ?
Transportlöp är tyvärr inget alternativ än då det är 2 mil till jobbet. 



1 ♥ Sojka ♥:

skriven

Tack! :) Ja verkligen kul att komma igång med träningen snart! Tyvärr så kom en förkylning i vägen men det är bara att avvakta. :)

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Tack snälla! <3

3 Therese Bjärstig:

skriven

Det ÄR svårt att ta sig upp, du gör det bra ändå! JAg har ju turen att kunna ge mig ut på lunchen/friskvård. Men oj så tungt det var i dag, märks att man nästan haft 3 månader utan löpning... Suck! KRAM

4 Mia:

skriven

Jag brukar peppa mig själv kvällen innan. Lägga fram allt, ladda kaffebryggaren och så vidare. 2 mil är ju lite långt, men kanske du kan springa en bit, hoppa på en buss och duscha på jobbet? :)

Kommentera här: