Dag 18 Ryt!!

 
Ja grr, morr, skall och skrik mest hela dagen. Mitt humör är galet.
Ledsen, deprimerad, förbannad omvartannat mest hela dagen. Känslan av tomhet. Vad händer med mig? 
Kan detta va en reaktion på sockret? Har ingen annan förklaring.
Har visserligen en jäklig tuff tid här hemma just nu. Dottern mår ej bra. Så tufft på så sätt. Men det har vi haft så länge nu så de borde inte bero på de. Otäck känsla. Vet inte hur jag ska bryta de heller.
 
Så jag ska inte tunga ner er med mitt mående mer. Imorgon ska jag försöka vakna på bra humör och ta tag i dagen på rätt sätt.
Återkommer med roligare inlägg då.
 
kram på er
1 Therese Bjärstig:

skriven

Nej så trist lider med dig/er! Hade för första gången att ta i tu med att Luran inte trivdes på fritids på morgonen, å tyckte det var så jobbigt då man är van att allt flyter på och hon mått fin... Kom som en kalldusch. Hoppas det löser sig vad det än är å att du får humöret å glädjen åter <3 KRAM

2 Therese Bjärstig:

skriven

Morron! Så jag lider med er förstår att det måste vara tufft. Tog bort din kommentar i min blogg då den rörde Luran, vill inte att det skulle stå där, tänkte så du vet och inte tror kommentaren kom fram ;-) Snöväder här i dag, hade tänkt jogga lite, får se om jag tar mig ut eller ej, har lite skön träningsväk sen i går i ljumskarna ;-D KRAMIS

3 Camilla:

skriven

Så tråkigt att höra att allt inte är bra med dottern :( Hoppas ni vet vad det beror på och att det är något som kan rättas till!
Håller tummarna att du vaknat upp till en gladare dag idag :)

4 Camilla:

skriven

Men åh, vad tråkigt ni inte kan få en utredning! En diagnos kan ju göra att hon får den hjälp hon behöver! Misstänker att ni varit i kontakt med bup, ni har inte ens fått ställa er i kö för en utredning hos dem? Men ge inte upp, kämpa på! Vilken tur att hon har så fina föräldrar som er som kämpar för hennes välmående <3

Kommentera här: