Dag 17 Deprimerad

 
Ja så känns det idag. 
Allt känns tungt och jobbig. Jag kan inte riktigt sätta fingert på vad det beror på eller varför. 
Känslan bara finns där. Bränner och gnager.
Sambon kom hem inatt efter jobbet, pussade mig godnatt och hej där febern.
Så nu är sjukan i huset igen.
 
I förmiddags var det läkarbesök med sonen på schemat. Öron, näsa hals. 
Lille sonen utreds för periodisk feber ( tar det i ett annat inlägg, för krångligt för ikväll) så då ingår ett besök där. Där beslöts det att hans halsmandlar ska "minskas ner" (hade aldrig hört innan, bara att man tog bort, inte minska ner) och så har han polyper i näsan som ska opereras bort.
Så op inom en snart framtid.
Vet ej vad jag känner. Jo det vet jag. Orolig är man ju jämt, men det är ju vanliga operationer och han kommer äntligen att kunna andas normalt, förhoppningsvis även slippa vara sjuk så mycket.
MEN som mamma är man ändå orolig. Det är ändå en sövning det handlar om. Min lille plutt.
Men men det är ett måste. Gilla läget och så kör vi på detta.
Det kommer ju ngt gott ut ur de. Förhoppningsvis.
 
För att den sjuke sambon skulle få lugn och ro så åkte jag och barnen hem till min mamma. Lite mys. God mat. En underbar kycklingsoppa blev det idag. Så mysigt att komma hem till mamma. Barnen älskar de lika mycket. Mormor är allt. Och lite till ha ha. 
 
Nu ikväll eller imorgon  kommer det lite förändringar på bloggen!! Håll utkik!!!
 
kram på er
 
 
 
 
 
1 Fröken M:

skriven

Jaaa !! jag "stod ut", men fan ska veta att jag fick stålsätta mig för att inte ta vägen förbi affären när jag åkte hem från jobbet.
( och suget hänger fortfarande i ! )
Men jag hoppas att det blir en "bättre" dag i morgon.
Det MÅSTE bli en lättare dag i morgon !
Kram

Kommentera här: