Dag 16 Aj aj aj

 
Något träningsvärk efter gårdagens löptur. Börjat och vagga  lite som en anka nu på kvällen. 
De ser säkert jätte roligt ut, men vet ni vad? Det bjuder jag faktiskt på. För jag är så himla lycklig fortfarande. Så skönt att få springa igår. Kanske hinner med en tur imorgon?! Kanske , kanske inte.
Sambon jobbar nämligen kvällsvecka denna veckan. Vilket innebär mer jobb för mig här hemma.
Om jag vill hinna springa så måste de bli innan jag åker till jobbet 6.15. Alltså upp 4.45- 5.00, får se vad min kropp säger imorgonbitti.
Den första o ibland även andra kvällen när sambon jobbar kväll kan vara rätt "mysig" eller hur jag ska beskriva det. Man kan som nu blogga, utan dåligt samvete. Man kan se tv utan att undra om den andra vill se ngt annat. Man kan ligga och läsa och bara mysa alldeles själv i sängen. Bre ut sig rejält. Eller ja... hmm... den veckan då sambon jobbar kväll delar jag säng med barnen. Jag e så fruktansvärt mörkrädd. =) Mysigt att få extra barnmysande.
 
Men inte bara barnmys har det blivit, nu är de iaf irritationsdags! Jag har fått sänka mig ha ha. Ja antingen är man för eller imot iPhone har jag alltid sagt.
Gissa vad jag tycker?! MOT! O ändå sitter jag här med en i handen.
Min älskade samsung galaxy har begått självmord (nästan) så jag måste ha denna ajfån nu tills jag får ta en ny på mitt abonemang. Om 1 ÅR!!!
Tur syrrans gubbe hade denna över. Men jag fattar ju ingenting. E så oteknisk. O syrran som bara - Du kommer älska ajfån bla bla bla..- när du väl har en så vill du aldrig byta!
Ha! Än e vi inte vänner iaf.
Grät nästan en svätt när den kopplade upp mig gmail. På min förra nu döda samsung så hade jag en primärinkorg där alla "vanliga" mail kom, de jag vill ha. Sen hade jag en som all reklam kom i direkt utan att jag ens behövde se skiten. Men nu NU har jag 7344 st olästa mail!!!!! WHAT!!!
Suck.... Jag sörjer min samsung...
 
Får ta mig an den stora uppgiften att försöka bli vän med fånen nu rå ra!
Suck och åter suck....
 
 
 
 
1 Fröken M:

skriven

haha... träningvärk är BRA värk och du kommer tacka dig själv för att du har genomlidit den ( och alla vidriga pass ) sen när sommaren kommer och det är dags för ett besök på stranden ;)
KRAM

2 Jessica Högberg:

skriven

Stackars stackars dej som är fast med en iphone... =))

3 Mia:

skriven

Ja, den vaggande ankan är faktiskt någonting positivt :))

4 Träningsblogga:

skriven

Aaaah, älskar träningsvärk!

Kommentera här: