Vabbruari

Jahopp, då vart det dags igen! Skolan ringde strax innan lunch. Tösen klagade på halsont och såg slö ut. 
Då känner man sig som världens sämsta mamma. I morse klagade hon nämligen lite på halsen. Ingen feber men lite ont . Jag trodde de berodde på morgontrötthet så jag skickade iväg henne med orden - ring mamma om det inte blir bättre. Gissa vad?! De blev det inte . Stress stress stress hem. Nu ligger hon här bredvid med hög feber o frossa. Är det halsfluss även denna gång så är det hennes femte sen i november. Nu måste hon ju för fasen få operera bort mandlarna! 

Jag är så sugen på att springa idag. Men måste lugna mig till imorgon . Tror jag väl? 
Precis kommit tillbaka från sjukdom och sprang långpass på 15 km o söndags och igår en återhämtnings tur till affären på 5 km.
Hade tänkt mig intervallträning imorgonkväll. Hatkärlek det där.
Någon som har ett bra intervallupplägg?

Kram på er från sjukstugan 
1 Therese Bjärstig:

skriven

Åh så jag känner igen mig, så var det ju här i går, skickade iväg henne trots hon klagade, men tempade så då fick hon gå då hon ingen feber hade.... Men SÅ klen och sjuk i dag, kan knappt dricka eller äta, så tabletterna vi fick hos doktorn fick jag byta nu ikväll mot flytande pencillin, så jag hoppas hon är bättre i morgon... Så surt när det kommer på repris hela tiden. Å själv med barn å hundar, typiskt. Hade behövt en löprunda nu.... *du om någon vet vad jag menar * KRAMAR och krya på!!!!

2 Therese Bjärstig:

skriven

Håller tummarna att ni får en snabb tid på vc i morgon och medicin om det är halsfluss, dessutom borde hon väl nu få en op?! Så där kan ni ju inte ha det.... Styrkekram!

Kommentera här: