Soluppgång

 
Vilken ljuvlig morgon. Idag har vi minus 8 grader. Så kallt har vi det sällan. 
Precis hemkommen från dagislämningen.
Frost överallt, och solen gick upp på hemvägen. Sån liten sak ger så mycket. Man blir så varm inombords.
Om man bara hade fått springa i soluppgången idag. Men inte idag, tösen är fortfarande febrig och jag vill inte lämna henne hemma så länge. Då hade jag bara tänkt på henne hela tiden och ändå inte kunnat njuta av löpningen. 
Det blev ingen " lunka på runda"igår. Men idag ska jag minnsan ut och springa när sambon slutat jobba.
Hoppas att vi är inne på sista feberdagen idag, snälla håll tummarna. Nu vill jag slippa vara fånge här inne. Tycker så synd om tösen som bara ligger. 
 
Fredagsmätningen gick bra idag. Bara gått ner 0,1 kg, men måtten hade minskat något. Inte vikten man ska gå efter ändå. Har ökat träningen en hel del nu så de märks nog snart. Så länge jag mår bra så är jag nöjd. Jag har fått en annan positiv sak nu när jag tagit upp träningen ordentligt igen efter sjukdom. Jag har fått tillbaka energin. Är inte så slö & trött längre. Känns bra. 
 
Happy Friday!
 
Väger & mäter ni er?
 
 
1 Therese Bjärstig:

skriven

Jag brukar försöka göra det en gång i månaden för att se till att jag ligger viktstabil. Kul att följa utvecklingen! Har jsut varit och beställt skidor till mig och Luran, vi skulle få bidningen fastsatt till efter lunch så då ska jag hämta dem så kan vi förhoppningsvis ge oss ut å åka lite i helgen :-) Bara hon orkar! Ska koka oboy nu så vi kan gå ut och mysa i snöhögen på baksidan huset! Får vara uppfinningsrik då man är hemma så här med ungarna... Ha en fin dag! KRAM

2 Therese Bjärstig:

skriven

För och nackdelar med snön, men jag är glad att vi har, även om jag gillar barmarkssäsongen bättre rent löpningsmässigt.Men mina icebugs gör att jag ändå kan hålla i det vintertid som tur är. Tror jag ska ut och lufsa lite nu på em o maken bara kommer hem...KRAM

3 Cecilia Mattsson:

skriven

Hej! Jag varken väger el mäter mig! Jag vet att jag har "tajtat" till mig, för det känns på kläderna, jag har gått ner lite i stl och andra har ställt frågan hur många kilo jag har gått ner. Jag har inte gått ner många kilo med har "tajtat" till mig pga av all träning. Blir lätt deppig över att se hur mycket jag väger så därför väger jag mig inte :))

4 Therese:

skriven

Blev en skymningsjogg på 6 km i transportlöp då jag hämtade mina nya skidor - undetbart! Nu burgare å en öl... tänk om jag kunde äta nyttigt okcså ;-p men jag älskar mat å måste få njuta! Kram

5 dianasdrömmar:

skriven

Vackert, duktig du är kram Diana

6 Elin:

skriven

Åh, vackert!

7 Fröken M:

skriven

Vackert ! Snö och sol är en kombination som ALLTID gör mig på bra humör !

Ett tag vägde och mätte jag mig hela tiden,
men det var länge sedan nu !
Och ärligt talat så mår jag bra av att "inte veta"
för det ger mig ett annat lugn.
Och jag ser ju i spegeln att jag är allt annat än tjock, så det kanske inte spelar så stor roll att jag inte längre har stenkoll :)
KRAM

8 Mia:

skriven

Jag väger mig en gång per år när jag firar jul hemma hos mina föräldrar, där det finns en våg. Måttband har jag aldrig använt tror jag... Jag kan dock förstå hur vikt och mått kan motivera att ta i lite mer.

9 Therese Bjärstig:

skriven

Hoppas du tog dig ut i går! Är glad att jag hann... behövde lugnet och energin från löpningen, för sedan blev det mångs mil, röntgen och akuten med luran som bröt nyckelbenet. Alltid är det nått... kram

10 Therese Bjärstig:

skriven

Hoppas du tog dig ut i går! Är glad att jag hann... behövde lugnet och energin från löpningen, för sedan blev det mångs mil, röntgen och akuten med luran som bröt nyckelbenet. Alltid är det nått... kram

Kommentera här: