På väg

Nu är jag på väg tillbaka igen. Febern helt borta, halsen ömmar mindre. O nu har jag sovit så pass mycket under dessa dygn att jag snart inte orkar sova mer ;)
Imorgon ska ni få ett lite längre o lite mer givande inlägg ( kanske ) ha ha
 
Ha de bra med er
Kram
 
 
1 Cecilia Mattsson:

skriven

Skönt att vara på benen igen!! Ha en fin fredag :) Kram

2 Therese Bjärstig:

skriven

Var jätte skönt att få ge sig ut och gå lite, behövde det! Skönt att du med är på väg att bli bättre, men cellprov är inte skoj, dock nödvändigt! KRAMAR

3 Hanna Karlsson:

skriven

Hoppas du mår bättre idag.

4 Jessica Högberg:

skriven

Samma här!! Känns som det släppt nu, så skönt!!

5 Therese Bjärstig:

skriven

Här är det också full fart i helgen, barnen ska på kalas i morgon och på söndags ka vi fira svägerskan. Var ut på friskvård nu, en rask promenad på 4 km, men oj så det svider i halsen! Jag som hade tänkt ta ett distans på söndag, bar att glömma... Lämnar en drös kramar till dig!

6 Fröken M:

skriven

Härligt att läsa att du är på bättringsvägen !! :)
Nu hoppas jag att du är pigg nog att njuta ordentligt av helgen !
Här är jag uppe i ottan och bakar minisemlor inför dagens kalas !
Kram

7 Camilla:

skriven

Men fasen för alla dessa sjukdomar som härjar just nu! Tråkigt att du drabbats :( Har själv förkylningskänning i halsen, känns ju sådär :( Fortsatt krya på dig!

Så det är jättedyrt om man vill gå privat? Fasen, så synd och onödigt :(

8 Träningsblogga:

skriven

Härligt att du mår bättre!

Kommentera här: