Måndagslistan

 
Ja för att liva upp de ibland dryga och tråkiga måndagarna så får jag väl ta upp måndagslistan återigen.
Fundera ut positiva saker och vända trist till bra. 
Nu kör vi
 
Idag är jag glad för att
 
* Vi har faktiskt haft en relativt lugn helg med barnen. Åkt på äventyr (berättar mer sen om det ) och haft mysdagar. 
 
* Jag började jobba idag igen efter senaste sjukperioden. Jag är återigen frisk!! =)
 
* Vilket betyder att jag snart kan springa igen. (Pussla bara då sambon jobbar kväll. )
 
* Igår började jag och sambon planera lite inför våran Göteborgs Wekeend. Var vi ska äta och var vi ska springa. Såklart . LÄNGTAR så efter en helg bara vi två. Mannen som jag förälskade mig i och inte den där karlen som jag sköter familjeab tillsammans med.  Skämt åsido, självklart älskar jag även "denne man "=) Men bara vi två ska bli så mysigt. 
 
Kom hem till bäddade sängar och disken va diskad. Härligt!
 
Gäller att hitta de små guldkornen här i livet.
Någon mer som vill skriva måndagslista? Skriv gärna här så jag får kika lite på era. =)
Kram
1 Therese Bjärstig:

skriven

Värdefulla guldkorn som gör vardagen <3 Å förstår dig, att du längtar samtidigt som det blir jobbigt att vara ifrån Lukas. Här mår jag tjyvens, så jag har bäddat ner mig med lite te och en filt och ser farmen nu då barnen nattat... Tror det är en UVI på G, suck! Längtar tills alla sjukdomar är låååååååååångt bort! Ha en fin kväll! KRAM

2 Therese Bjärstig:

skriven

Tittar in å önskar dig en fin tisdag <3 Här är Bogge hemma då han hostar och har ont i örat... alltid nått!!! Var iaf tvärt upp på samhället och handlade till kvällens middag då svärmor och svärfar, svägerska å svåger kommer å grattar Bogge som fyller i morgon. Men känner att jag inte orkade fixa en tårta så jag fuskade å köpte hem en prinsesstårta... Bogge gillar ju det så det får säkert godkänt ändå ;-) KRAM

3 Therese Bjärstig:

skriven

Du har rätt, man ska inte ha dåligt samvete! Ska släppa allt å bara fira min lille sötis, ska slå in paketen ikväll då han somnat <3 Och jag dricker citronvatten och tranbärsdryck för UVI som verkar ge sig, blir iaf inte värre. Däremot så släpper inte magkatarren, men det är för att jag stressat så det sista, så jag får skylla på mig själv som inte tagit hand om mig bättre... Lät inte bra att du har en pissig dag - får läsa sedan och se vd det rör sig om, men skickar redan nu styrkekramar och peppkramar!

Kommentera här: