Känner mig älskad

 
Tack alla goa människor. Ni ger mig styrka och hopp om framtiden.
Känns hemskt att säga detta, men denna helgen är tösen min hos sin pappa och detta är mitt (förutom löpningen) andningshål i vår tuffa vardag.
Dessa helgerna tar jag igen mig, försöker tanka energi för att orka med de andra 14 dagarna som sen följer. Det är oxå en viktig helg då jag lägger full fokus på sonen min. Som tyvärr hamnar lite i skymundan.
Usch va hemskt det låter. Men tyvärr är det så. Har man ett barn med extra behov så hamnar lätt de andra barnen lite bakom. Inget som jag är stolt över och vi kämpar så klart var eviga dag med detta. Men dessa helgerna är sonen min i full fokus. 
 
Löpning har det inte blivit något av. Haft så ont i vänster ben, bättre igår och idag känner ingenting. Så imorgon ska jag ut på det härliga söndagslångpasset på jobbevännen. Längtar så. 
Tror att det va inte så bra att testa mina nya terräng skor direkt 15 km . Pang bom! Men men, lätt att vara efterklok ju. 
 
Känner mig uppskattad idag. Fått fina rosor, tulpaner, tryfflar, kort och... ja håll i er nu. Ni kommer nog att skratta. Men det är just detta som gör att jag älskar min sambon så oerhört mycket. För han lyssnar!
Mina barn älskar pysselböcker med klistermärken. Såna där man ska sätta fast klistermärkena i böckerna. O jag har...hmm.. ja jag erkänner , jag har lite svårt för att dom sätter märkena "fel". Ha ha. Fel enligt mig.
Jag tycker tex att lejon ska vara i lejon"stängslet" och inte i zooets bassäng. =)
Dessutom så fick min stora tös en jätte fin bok för ett tag sen. Så fin att jag nästan köpte en sån själv. 
Men jag vågade inte då det kanske hade varit lite märkligt. 
Så idag fick jag ett paket från sambon från Barnlek.
 
 
Öppnade o fann denna underbara pysselbok
 
 
 
Sån "enkel" sak men så fylld av kärlek! 

Nu blir det pyssel. Barnen fick nämligen oxå pysselböcker utav oss. 
Tösens hade jag gömt i väskan som packades till pappahelgen. Hon fick en konståknings pysselbok och lilleman här hemma fick en om rymden.
 
 
 
 
Sambon sover än, har jobbat natt. Ikväll vankas det hemmagjorda hamburgare och cole Slaw. Älskar cole slaw.
 
kram på er alla fina såhär på alla hjärtans dag.
Hur firar ni?
 
 
 
 
1 Träningsblogga:

skriven

Jag firade dagen med en löprunda. Det är kärlek för mig ;)

2 Cecilia Mattsson:

skriven

Gott med hemgjorda hamburgare och cole slaw :)
Själv gör jag kyckling med dragonsås och hasselbackspotatis och ett glas vitt till!
Ha en mysig kväll och en trevlig löpning i morgon!

3 Life of Johanna:

skriven

Härligt med en sådan sambo =)

4 Jessica Högberg:

skriven

Vilken gullig sambo!!
Inte så konstigt att du känner så om sonen, men då är det ju toppen att ni får lite egotid=))
Kram!!

5 Fröken M:

skriven

haha... vilken HÄRLIG och kärleksfull present :)
Här fick jag en orkidé och en stor skål godis av mannen.
Och orkidéen utmärker sig verkligen här hemma för nu har jag en LILA variant mitt i allt det vita.
Lite fnissandes undrar jag HUR han tänkte när han valde just den, eller så tänkte han inte alls utan bara tog en som han tyckte var fin !
( och jag vill därmed säga att jag förstår precis HUR du känner när barnen klistrar "fel"....
Jag måste öva på mitt pedantiska kontrollbehov en smula tror jag... )

Kram

6 Therese Bjärstig:

skriven

<3 Han vet vad du behöver! Å så omtänksamt. Hoppas du laddat batterierna ordentligt i helgen och att benen inte trilskas med dig efter gårdagens löpning! KRAMAR

Kommentera här: