Intervallträning

Vabbar. Sjukt löpsugen. Ikväll så sticker jag ut när barnen har somnat . Då är det min tid. Egentid när den är som bäst. 
Hade tänkt köra intervaller ikväll. Nu är det längesen jag gjorde det och jag har precis kommit tillbaka efter långt löpuppehåll. Vad för sorts intervaller är då rimliga? 





Vabbar iklädd löparstassen. Sa jag att jag längtar ut i spåret ;)
1 Therese Bjärstig:

skriven

Gick det bra på VC? Var det halsfluss? Å vad säger de om op? Här äter Luran just inget, men dricker som tur är, hoppas pencillinet kickar in i dag så hon piggar på sig... KRAM

2 therese sockenvägens söta:

skriven

Just kommit hem efter en jogg och sedan ett skumbad. Precis vad jag behövde efter en dags vabb... berätta gärna om ditt intervallupplägg/pass. Kram!

3 Mia:

skriven

Hoppas det går bra med intervallerna. Jag skulle rekommendera att inte gå ut för hårt, så känns det roligare efteråt och bättre att snart köra intervaller igen :))

4 Elin:

skriven

Längtar också ut i spåret! :)

Kommentera här: