Im back

 
Nu får det fasen vara bra med både vabbande och självsjukande. För nu e jag fasen trött på denna skiten! Nu SKA jag vara frisk! Jag ska få jobba, jag ska få TRÄNA! Blir knasbanana!
Träningen denna veckan som gått har varit noll. Fick TRÄNINGSVÄRK när jag hämtat sonen på dagis i torsdags. 2 km cykel o min rumpa o lår sa upp sig! Snacka om att kroppen tar stryk av at ständigt va sjuk. 
Men nu. Nu jäklar tar vi nya tag och ror detta i land. In med mer träning och ut med bacillerna. 
Några dar kvar på penicillinkuren sen så.
 
 Får se om jag vågar hänga på ett trailpass imorgon. Vill så gärna, men ja... dumt kanske.
Nästa söndag e jag o maken på väg hem från våran wekeend i Göteborg så då blir de inget långpass. 
Längtar så till nästa helg. VI BEHÖVER verkligen denna helg! O nu är den snart gripbar. LYCKA!
Dottern har hållt sig något lugn idag. Jobbigt när man ser hur allt bara bubblar i henne, all ilska, allt hat mot oss, mot sig själv, mot lillebror. VI MÅSTE FÅ HJÄLP! På fredag är nästa besök på BUP.
Får se om dom har ngt nytt att komma med då. Tror de knappt. 
Får nog börja spara till privat hjälp istället innan det går för långt. 
Har läst denna bok nu från pärm till pärm. O nu är jag säkrare än någonsin. Min dotter lär ha ADHD.
I basen iaf, troligtvis ngt mer. 
 
 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Hoppas att du får vara frisk nu!

2 Frida Matsdotter:

skriven

Skönt att få bli frisk, hoppas det håller i sig! =)

3 Fröken M:

skriven

Gud va härligt med ett avbrott från vardagen !
Ska ni hitta på något speciellt eller bara åka bort och njuta av att vara kravlösa ?
Jag är bra sugen på att boka in oss på en liten tripp,
vi behöver inte ens åka långt, bara ett litet miljöombyte kan vara guld värt !
Kram

4 Mia:

skriven

Hoppas du får lugn, ro och friskhet nu!

5 Therese Bjärstig:

skriven

Hej goa du! Hoppas du kryat på dig och inte sprang i går om du inte var helt 100... Är så lätt att man då åker dit igen, men förstår du är ivrig att börja igen!!! Förresten, kan du maila mig din adress? Vore hygglo! Du kan maila den på [email protected]

KRAM!

Kommentera här: