Göteborg here we come!!

 
Imorgon vid lunch lämnas lillkillen våran. Mormor ska få den stora äran.
Sen far jag och sambon till Göteborg för en helg. 
Wekeend för oss två! Äntligen.
Här ska vi bo!!
 
 
 
 
 
Äta gott, sova länge (utan ungar i sängen som tar all plats) hotellfrukostar, strosa på stan, ta en löptur på ett välomtalat spår och sist men inte minst umgås med min underbare sambo. 
Jag är så glad över att vi gav detta till varandra i julklapp. 
 
1 Fröken M:

skriven

Ha nu en helt fantastisk helg !
"koppla ur mamma hjärnan" och njut av att bara vara på tu man hand med mannen !!
Den här helgen är det NI som gäller !
KRAM

2 Cecilia Mattsson:

skriven

Skönt att komma iväg och bara vara...el bara vara två!! Tycker att man borde göra det lite oftare, kanske bara över en dag!!
Ha en fin helg! Kram

3 Therese Bjärstig:

skriven

Det låter helt underbart! Njuuuut av egentiden, inget dåligt samvete lova det! Ni investerar ju i er, och blir därigenom sedan bättre, gladare och piggare föräldrar till barnen <3 KRAM KRAM och TREVLIG helg vännen!

4 Therese Bjärstig:

skriven

Men så bra att du skrev om Grey, då hoppar jag nog den å ser den då man kan hyra den istället. Är mer av en hemma katt, så jag kryper hellre upp i soffan om den inte är superbra. Njut nu! KRAM

5 Emma Ekstén:

skriven

Vad trevligt! Ha det så mysigt här!

6 Träningsblogga:

skriven

Härligt!
Välkommen till Göteborg! :)

7 Camilla:

skriven

Ljuvligt och underbart! Hoppas ni hade fantastiskt härligt dessa dagar!! :D

Kommentera här: