Dags igen...

Vaknade igår med halsont, svagt men ändå där. Trotsade detta o hängde på ut på långpasset. Kändes bra i halsen då. Benet gjorde ont direkt däremot men de onda försvann efter ngn km. Igår gick de undan i skogen. Tror att jag börjar gilla trail på riktigt. Erkänner jag aldrig för sambon ha ha

Hem, kände mig frusen.  Men de gör jag alltid efter träning o då vi sprang i värsta motvinden nere vid havet trodde jag att de berodde på de.
Gick in till fina grannen o hade lite egentid med te och snack. Härligt! De borde man göra oftare.

När jag kom hem så frös jag så mycket. Japp febern har slagit till igen!!! Haft en jätte jobbig natt. Feber o ont i hela kroppen. Sambon lyste mig i halsen idag då jag inte kan svälja nyponsoppa ens utan att det gör sjukt ont. Jodå vita prickar i halsen!  Vad e de frågan om?! Så mkt sjukdomar vi haft sen november! 

Idag är barnen iväglämnade till farmor o farfar så nu ska jag sova mig frisk.

Kram på er

1 Life of Johanna:

skriven

usch krya på dig!

Ja det var längesedan vi sågs nu! Tror det var på Anna och Mattes bröllop sist. kram

2 Therese Bjärstig:

skriven

Fyyyy! Stackars dig <3 Sov och vila och skaffa pencillin vännen. Här har jag itne åkt vare sig skidor eller sprungit, för jag har en hals som trislkas och ont i bröstet, surt. Inte frisk, inte sjuk, men vågar inte träna för då bryter det väl ut. Å de har jag inte tid med,,,, Luran kom dessutom hem och berättade att en klasskompis kräkts (kräksjukan!!!) i matsalen i dag, huga! Bara hon inte är smittad... Nu ska hela familjen kasta sig i bastun, vi behöver alla blir varma och svettas lite! KRAMAR <3

3 Träningsblogga:

skriven

Huvva, så jobbigt.
Krya!

4 Therese Bjärstig:

skriven

Ännu ingen kräksjuka här som tur är, men hos grannarna spys det för fullt... så hoppas vi klarar oss! Hur är det med dig, piggare? Hoppas det! Och jo, det är 6:an tog den nyaste så den ska "hålla" så länge som möjligt, och med så mycket extraminne som det bara går - passade på då jobbet står för kostnaden ;-D Ha en fin kväll! KRAM

5 Rund är också en form!:

skriven

Haha! Tur att du kan erkänna trail-älskandet för oss då... ;-)

Hoppas det löser sig med din "lilla" tös förresten. Läste inlägget och kan förstå känslorna, frustrationen . Det är klart att det inte är något FEL, men som du säger; ändå inte helt "rätt". Man vill ju att de ska må bra, de vackra små liven. Så lycka till..!

Kram M

6 Jessica Högberg:

skriven

Men fy, krya fort!!
Prova att gurgla i saltvatten... inte så gott och läker så klart inte, men det onda gick över direkt på mej... klart värt ett försök!

7 Therese Bjärstig:

skriven

Kikar in för att se hur du mår nu på onsdag, hoppas du är kryare! Här hostar nu bogge å jag snorar, känns som det aldrig tar slut. Men så länge vi kan jobba och gå på förskola/Skola är det ändå ok. KRAMAR!

8 Fröken M:

skriven

Näää... du får inte bli sjuk !
KRYA PÅ DIG !!
Kram

9 Life of Johanna:

skriven

Ja det är drygt, men det är bara bita ihop, de flesta dagarna går bra, men vissa dagar är bara bläää. Det är rätt trist och gå hemma med.

10 Therese Bjärstig:

skriven

Skönt att du är feberfri! Jag blir varken bättre eller sämre, så i dag ska jag gå ut och ta en promenad för nu klättrar jag på väggarna... KRAM <3

Kommentera här: