Paus

Varit dålig på att blogga. Men livet kom imellan. Det gör ju det då o då.
Tar all energi på att ta mig tillbaka igen, kommer tebax men kan inte svara på när. Mitt liv, min kropp får helt enkelt avgöra.
Jag däremot följer ej dagligen. 

Kram på er

1 Therese Bjärstig:

skriven

Goa goa du!!!! Anade att nått var på tok, vet ju att du har många sjukdomar bakom dig och inte minst ep och så att det är tufft med att få stöd och hjälp vad gäller er situation med tösen <3 Var dock absolut inte för att stressa dig som jag skrev, men har tänkt på dig så mycket på sistone och var liksom tvungen att kolla av läget. Du vet att du har en bloggvän i mig om du skulle vilja skriva av dig <3 Finns här nu och sen när du är pigg igen och sprider löpglädje!!! Önskar dig en fin valborg och skickar massor av peppande styrkekramar <3 KRAMAR

2 Cissi:

skriven

Viktigaste är att du tar hand om dig ;)

3 Therese Bjärstig:

skriven

Hoppas det är ok med dig och de dina... tänker på dig i massor och undrar ju givet hur det går både med det sockerfria, träningen och livet i allmänhet <3 KRAMAR

4 Therese Bjärstig:

skriven

Kikar in och lämnar en kram och önskar er en fin sommar ❤️

5 Therese Bjärstig:

skriven

Klarade min första halvmara i dag, är sjuk stolt och glad, var bara tvungen att skriva till dig då du är en av få som förstår varför en kan bli så glad för nått dylikt! Hoppas det är bra med er, saknar ditt bloggande ❤️ Kram

6 Therese Bjärstig:

skriven

Klarade min första halvmara i dag, är sjuk stolt och glad, var bara tvungen att skriva till dig då du är en av få som förstår varför en kan bli så glad för nått dylikt! Hoppas det är bra med er, saknar ditt bloggande ❤️ Kram

7 Therese Bjärstig:

skriven

Hej rara du!!! Hur har du haft det på senare tid? Saknar uppdateringar... Köpte nya bugs på outnorth, hoppas de levereras snabbt. De hade även en trail variant som kanske är nått för dig? Kramar

8 Therese Bjärstig:

skriven

Så skönt att ni/tösen nu får hjälp <3 Har tänkt så på er! Och det där med vikt, tja, även här har den gått upp... Men jag springer nu igen iaf, men hade noll träning i oktober och november. Men huvudsaken man mår bra! JAg har slutat väga mig och tänker mer på kondis nu, och så unnar jag mig gott då det gör mig glad, försöker bara var lite mer begränsad, det är så lätt att jag har lördag hela veckan lång annars ;-P Massor av kramar till dig <3

Kommentera här: